Plesk handleiding - E-mail instellingen
Op de Mail pagina kunnen voor het domein de benodigde e-mail adressen worden beheerd. Als u een nieuw adres wilt aanmaken klikt u op "E-mailadres toevoegen".
Dan vult u het gewenste adres in bij "E-mailadres". Vervolgens kiest u bij "Toegang tot Hostingbeheer" aan of dit e-mailadres zelf ook toegang krijgt tot Plesk. U kunt het gewenst wachtwoord bij "Wachtwoord" en "Bevestig Wachtwoord" invoeren. Plesk heeft ook een handig knopje om een sterk wachtwoord voor u te verzinnen.
Als laatste geeft u bij "Postvak" aan of er een mailbox aangemaakt moet worden. Als u klaar bent klik u op "OK".
Het gewenste adres wordt dan aangemaakt, en u komt op de pagina waar alle instellingen voor dit adres kunnen worden gedaan. U kunt ook in de lijst op een bestaand e-mail adres klikken om de instellingen te wijzigen.
Meer informatie over de mogelijke instellingen van e-mail vind u onder het aparte hoofdstuk e-mail.